Prøver på noe nytt

Hei.
Kveld og nyheter inntatt… nye innstramminger, flere utbrudd, mere isolasjon, færre møter, flere syke, flere gir fanden…

 Jau, sånn går no dagan! .. i hele verden… alle er vi i samme båt..

Noe skal en finne på..

Strikkingen jeg holdte på med ga arbeid til naprapat, og han var fornøyd med flere kunder… og jeg ble bra, med beskjed om å ta pause med strikkepinner!

Nå prøver, eller leker jeg med digital bilde kollasj….

Som Pippi sa det: Vet om jeg kan det før jeg har prøvd…

Litt kjekt er det, men teknikk og lærdom går en smule  treigt… men tid har jeg bra med.. kanskje er det slik at øvelse gjør mester… alltid et håp!
 

Nå er tiden inne for å prøve ut sine kreative evner.. 

-Har du en hobby som du er blitt glad i så trenger du ikke å kjede deg mer…

En prøve … tar i mot innspill for læring.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg