Rose garden

Tenker på en gammel slager fra 1970 tallet.. «Rose Garden» med Lynn Anderson.

Da den melodien var ny.. var vi på klassetur i Sverige og selveste Lynn fremførte denne på utescene. Hun var kledd i lang kjole (si- kjole).

En stor opplevelse for ei jente fra ei lita øy på Helgeland😃

Denne ble hennes store hits…
Var senere i livet på konsert med henne, der akkurat denne låta ble « The best»,- fra min generasjon 😀
I dag var det denne som hang seg fast i mitt hode😊
-må være denne kalde sommerdagen😃
Har igjen sett litt på teksten..
Mye som stemmer..
Om det ikke er helt bokstavelig, og meg som avsender…
-er det jo sånn livet er.. for oss alle, innimellom..
Ellers har vi vært «dau» hele livet, og det er ganske trist 😩
Sol og regn er balansen for god vekst..
Jeg ber om unnskyldning Jeg har aldri lovet deg en rosehage
Sammen med solskinnet
-Det må komme litt regn en gang
Når du tar, må du gi, så lev og la leve Eller slipp oh-whoa-whoa-whoa
Jeg ber om unnskylding
Jeg kan love deg ting som store diamantringer Men du finner ikke roser som vokser på stilker av kløver Så du bør tenke over det
Vel, hvis du snakker godt, kan du få det til å gå i oppfyllelse Jeg ville gitt deg verden akkurat nå på et sølvfat Men hva ville det ha betydning? Så smil en stund og la oss være glade Kjærlighet skal ikke være så melankolsk Kom og del de gode stundene mens vi kan
Ref: Jeg ber om unnskyldning Jeg har aldri lovet deg en rosehage
Sammen med solskinnet Det må komme litt regn en gang
Jeg ber om unnskyldning Jeg har aldri lovet deg en rosehage Jeg kunne synge deg en melodi og love deg månen Men hvis det er det som skal til for å holde deg Jeg ville bare for tidlig latt deg gå
Men det er én ting jeg vil at du skal vite
Du bør se før du hopper, stille vann renner dyptOg det vil ikke alltid være noen der for å trekke deg ut Og du vet hva jeg snakker om Så smil en stund, la oss være glade Kjærlighet skal ikke være så melankolskKom og del de gode stundene mens vi kan
Jeg har aldri lovet deg en rosehage
(Låtskrivere: Joe South
Teksten for Rose Garden © Welsh Witch Musik)
Så! Der er den delt og eg kan finn en ny😜
Bare søk opp og nyt dagen 🤩
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg