Salme og pub

Tidlig morra .. det er mørkt ute..

Naboene drar på jobb, eg har frokost sammen med Nrk P 1+☺️

-Giske har skrevet bok.., ( julegave..)

– Stormaktene er enig om å ta telefonen når de ringer hverandre 🙄🫣( ok! så det var ikke vanlig ..)

 

-Salmer på pub..

Brune puber i hovedstaden har gjort suksess med opplegget… skulle få « kristen folket» til å drikke øl..🤔( bra med formål, men..)

Interessant synes eg..

Ikke noe nytt i hele tatt dette,- er bare dratt opp i nytt « konsept»..

ikke verst det! Ros til nyskaping 🤗

Kanskje denne tiden vi er inne i no den rette datoen 🤔

( historien sier det.., at i urolige tider søker vi etter..)

 

At salmer blir hørt på og sunget når « ølet har nådd høyt nivå» ( lettere dritings)- er ikke nytt..

Hva kan det skylles 🤔

Kan det være at « innerst inne» søker den «tøffe» hverdagen etter noe som gir trøst… –

-eller er det minner/ følelser fra trygge/ gode dager som kommer til syne når « bedøvelsen» tar bort skallet🤔

Da er jo « kristen folket» heldig.. de treng ikke øl☺️

Hmmm.

Her må kanskje et nytt mål for bedriften skaffes😀😜

Litt artig bare å sitte her i « grå lysninga» med en / to krus kaffe og tenke på noe av det eg hører😜

Ikke alt eg hører blir hørt🤣  ( heller lite..)

Når eg hører salmen « Navnet Jesus», tenker eg på bestemor.. ho lærte meg den.. i gamle dager, da eg var lita😊

Så enkelt😘

Ha en fin dag uansett lokale.,

Vi trenger alle til fred..😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg