Service

Hei,

Snøen kom til Bodø i går, som sluppet ut av en sekk! 

Mange hjerter gledet seg,- ikke mitt-, men nabogutten var såre fornøyd der han krabba opp ei skråning med snø over hodet..

I dag, no på morran, er det bare litt nedfall, men arbeidet med å grave, måke er der!

Måtte grave dypt for å finne min lille blå bil no på tidlig morran, for å få den til en liten sjekk, en service…  

Den, bilen, vet å kreve … kommer beskjed i store bokstaver når sjekktiden er der, og den gir seg ikke for det er gjennomført!

-Skulle vært et sånt system hos meg også!!!, men, nei! her er det bare å «stå han av» enda ei stund! 
Er kanskje sånn med flere av oss vanlige dødelige?! 
Vi kjøre på til vi blir «felgkjørt», motoren koker, filtrene er tette, lufta siver ut og vi sittet med ? Hva skjer, og når?

Fant en kafé som var åpen etter en halv time trask i lite brøyta gater. 

«SAMVIRKELAGET» heter kafeen. Et koselig og avslappa sted.
En kafé der de ansatte får en ny sjans… et sted for ny Service… i livet.. 

Og service er det! En hyggelig blid ung mann kommer til mitt bord og spør med en rolig stemme, «vil du ha mere kaffe?», klart jeg vil! Blir så overveldet og glad for varmen i vinterbyen med virus…

Håper min lille blå snart er ferdig og klar for nye eventyr sammen med meg.. er no god å ha …en frihet !

Ha en fin fredag og ei helg med så mye symboler i seg! ??

Sånn var det.. på starten av dagen…
God kaffe, men søt kake..

Traske i sne er god trim, i det minste…!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg