Siste årsdag

Hei .

Siste dagen i året.. 

Mye har skjedd dette året, det meste har vært hyggelig og fint, heldigvis.

Når år går og kommer mange ganger er det ikke en selvfølge at alt er av hyggelige meldinger. 
Jeg har vært heldig, så langt.. takk for det!

Julen sammen med mine barn, barnebarn og oldebarn, og fine stunder sammen med  « kjekkens» familie er gode stunder å ta med inn i et nytt ukjent år. 

I kveld blir det atter en samling rundt bord med god mat, sprudlevann og fyrverkeri. 

Jeg ønsker og håper på et Godt År for alle ! Måtte vi få friheten til å møtes fritt igjen…

Noe kan vi gjøre selv, annet rår vi ikke over, men vi kan velge å gjøre det beste ut av situasjonen vi havner i.

Med min kreative mammas håndlaget nisse, og mitt sprudlevann : Godt Nyttår!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg