Skattekammeret til Lillian

Hei.

Å komme på besøk til Lillian, i hennes lille gamle hus, er som å komme inn i et eventyr, og skattekammer. Her er det samlet minner fra familie og oppsøkte steder.                        

I det jeg går ut av bilen «bare må» jeg gå rundt på plassen rundt huset på oppdagelses  reise. En spenning og glede sprer seg i kroppen min, fordi det er så mye spennende å oppdage på «lure plasser«, både ute og inne, sommer som vinter. 

Sommertid bugner det av planter som er til for øyet og ganen. Til og med en fikenplante med frukt, her nord! 
Hun er selvfølgelig en kunstner , også med smakfull sunn mat laget fra grunnen, her vet en hva ingrediensene er!

Uteplassen er et paradis for sosialt treff, eller alenetid med ei bok I en krok. Ovnen er ofte i bruk til brødbaking, pizza eller annet godt. 

Alltid noe godt å spise i hyggelig selskap og omgivelser hos Lillian.

-«For ei dame-«

Takk til min venninne gjennom mange år ! 

Føler meg heldig !

Varm velkomst!
Føler seg alltid velkommen !
Ute bilde, var kult!
Denne lyste opp i kroken på lyse dagen
Fra denne ovnen blir det tryllet fram mye godt.               Er litt misunnelig på denne!
Her i kroken er det enda fler spiseplassen enn ett bord, spis og prat.
Fra mormor eller farmor
Leseglede,og reiseglad til land for oppdagelser og nye bekjentskap 
Fra farmors stue. Noe godt og trygt I denne.
En himmelsk salat med smakfull dressing. Fra hennes eksklusive kjøkken. 
Min til høyre

Kopper fra Oslo, «Petter uteligger»
 Lillian lager gjerne nistepakker og deler ut når hun er i  hovedstaden. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg