Sol i hjertet

Hei.

Sol i hjerte!

Sol ute, sol inne Sol i hjertet, sol i sinnet 

Sol bare sol…Det er fra sangteksten.

Fra mitt vindu ser jeg på den fine solnedgangen, en soldag er snart over.

Sol i hjerte, sol i sinn høres så fint ut. Tenk å kunne ha det! Skulle ønske det.

Bare en strofe eller tanke som kom inn i hue mitt akkurat no, rart!

Noen jeg kjenner har mye sol i seg, og det smitter over kjenner jeg av og til, noen ganger…

Er kanskje slik, -det du vil en annen skal gjøre mot deg, skal du gjøre mot ham-?              ( barnelærdom fra søndagsskolen)

Har hatt besøk av en kar (handy) som har sol, han ordna vifta på badet mitt som jeg har mishandlet. 

Takk!!

Liker solenergien, den gir vitamin og overskudd, sprer glede i farger. 

Ha en fin kveld,og spre varme!

Ja- dama i vinduet mitt kommer fra Vesterålen.
Fra mitt vindu

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg