Sol og måne

Hei.

Jau, her sitt eg .. innesnya..
Det sner, det sner, det lava ned i hele natt.

Brøytingen har kollapsa, busser står i stall og politi skriver på nett, la bilen stå…
Trappa mi et full, bilen dekt og «kjekken« er på jobb…

En gang, da eg var ung, var det toppers.. ut å baske i snø var hærlig, men ikke nå lenger.. var en gang.

Egentlig passer det fint, kjenner eg på min brukne arm, som eg har overbelasta til grensen, håper eg ikke har gått over grensen…

Klarer ikke, å ikke  gjøre noe!! Huff, blir helt svett av meg selv, av og til…

Klarte å få opp ei stjerne i vindu i går, men ikke den jeg skulle ha, -måtte gi meg!! 

Å gi seg, gi opp, er ikke kjekt i hele tatt, men håp om bedre lykke neste runde er jo noe det også..                                                         -Å kjenne på at det er godt nok det eg klarer er jo også noe.. Fint!!!

Har et lenge utsatt prosjekt å ta tak i no, passer fint for ei med en arm i fatle.. 

-Aldri så galt at det ikke er godt for noe..

Ser ut til å bli en fin dag, sol og måne på himmelen no..

-lyset og mørket –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg