Sommerbesøk tar slutt

 

Hei.

Det er alltid vemodig å ta farvel.

 I dag reiser siste sommerbesøk hjem, langt mot sør i landet. Mitt yngste barnebarn som har feriert med bestemor ei stund. 
 

Jeg har vært så heldig å hatt besøk av nesten hele gjengen i sommer, veldig stas. Vi har opplevd mye sammen på kort tid. 
Har også truffet slekt og mimret.

Jeg har så mye å takke for, og mange å takke. 

Takk for fine uker! 
Håper på nye besøk om litt.
 

Det er en tomhet i å si «ha det» og takk for besøket, men et i håp i å si, håper å se deg snart igjen, og velkommen tilbake.

 

Hestmannen
To av mine jenter

Burger med prinsessa, den eldste jenta av barnebarna

Å gå i for store fotspor kan være vanskelig for å si umulig. Best å sette dine egne spor, store eller små. Ei av mine sine vet å sette sine egne spor.
Ble både baking og smaking da slekta kom.
Opp for å se soloppgangen med « lille» yngste bsrnebarn.
Nabokona bad meg med på bærtur.
Selskap med nære…
Fiskesuppe med bare ferske ingredienser 

Søskenbarn på tur

Reker med «kjekken»

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg