Sommerjobb

Tidlig, tidlig på morran ( 05.30).

Klar for reise til «sommerjobb».. må pendle med ferge og hurtigbåt.

Dagpendler🤗.

Dette var min hverdagen for ca. 10 år siden, men no bare en kort tid, sommerdager i stille vær og solskinn.

Egentlig veldig hyggelig,

-her treffer jeg trivelige folk som også er på reise, folk som jeg kjenner og ikke har truffet på lenge.

Jeg er i min  hjemkommune, en liten kommune ute i havet – Rødøy kommune.

– der hav og land møtes-

Skal jobbe på sykehjemmet.. lage mat til beboerene😍

Middagsmenyen i dag er plukkfisk og mandelpudding til dessert😃.

( meny og arbeidslista ligger ferdig til meg, heldigvis)

Her på kjøkkenet er alt heimelaga og «lika en ikke»- får en noe annet😀.

I går var på opplæring sammen med en proff kokk… no er alene 😅

Må vel bli bra.

Heldigvis har alle på avdelinga lovet meg en hjelpende hånd ved behov🤗.

Sånn er det her…! Hjelper der det behøves 😍

 

Må reis no!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg