Søndagstanker

«Eg er en vandrer med kropp og sjel..« synger

Tom Roger Aadland til meg gjennom  radioen min her på kjøkkenet tidlig søndag morra..

Det har han helt rett i..

Vi er vel mange vandrere, på ulike veier og stier..

– med ulik bagasje bærer vi vår kropp og sjel på vår reise..

Men neste melodi er:

«Den glade vandrer..»

-falleri, fallra… falleri, fallera..

«Den glade vandrer kalles jeg for godt er mitt humør.
Må himlen gi meg lov å gå på veien til jeg dør.»

 

Mye fint å høre på Nrk P1+ ☺️( for 60+)

 

I dag har denne « vandrer» gjort klart for å steike krumkaker ..

Rart med det.. krumkaker og multekrem er som « vandrere»  med « kropp og sjel», de vandrer sammen, på en måte..🤔

Jau, no starta julekake -bakinga.. som eg skulle slutte med ( for lengst..).

Ha en fin søndag du vandrer… vi er et lag☺️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg