Svart Fredag

Hei.

Black Friday, svart fredag, thankgiving, høsttakkefest… værsågod å bli stressa (Gal)!

Var tidlig ute, trodde jeg, skulle komme meg på senteret før den store horde inntok, feil, alle tenkte det!!! 

Fullt!

Jeg så ikke på ett eneste supertilbud, mulig dumt, men lura blir jeg uansett.

Jeg konsentrerte meg kun om det jeg skulle gjennomføre, etter resultat av  natten og tidlig morgen grubling om julegaver, ..,

Har ordna noe tidligere, men fant det var sikkert feil…

Når jeg kommet i butikken, på senteret blant hundre andre har jeg glemt hvem og hva…

Det som skulle være hyggelig, er blitt det motsatte… Alle har jo alt!!! 

Happy Fredag, jommen sa jeg smør!!!

Dette kalles frustrasjon!

Nå går jeg ut i regnet og i skogen å tenker på sommer!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg