Syt over været

Kjenner det på gikta no.. at no er det nok med nedbør og kulde..

-ønsker det motsatte, men trur du det hjelp!?

-Du kan ønsk i hand og « skjit» i den andre, så kan du se hva du får mest av, sier ordspråket

.. noe i det….

 

Vell, det er sikkert at lavtrykket kjennes på kroppen når de revmatiske gener er der.

Skulle så mye ute.., men «fytte katta» om eg klarer å motivere meg selv til å kle på oljehyre og stillongs med strikk.. for å ligg på kne i bedet..

 

Ble en gåtur  på «feel 24», ( kjekken henta meg), etter en lang turen på mølla ble det en aller så liten rotur, (når eg ikke kjem ut på sjyen), -det ble lite med fisk.., men låran og leggen fikk kjenn det ( bare godt av..)

 

Det var mange på « senteret» i dag, mange som gikk inne..

 

De tøffeste er ute, -Bodø Glimt kamp i dag- de gutta sett ikke inne å kjenner på gikta..

 

Heier på dem!

 

Føler at det hjelper litt på .. å ha vært en tur på «feel24».

Gleder meg til soldager!!

Da er eg ferdig med sytinga for i dag🤗

2 kommentarer
    1. Å nå skinner sola 🌞sikkert for at du klaga din nød….yeahhh💛🖤⚽️
      ha en alldeles solrik aften🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg