Ta i et tak

Våknet opplagt og våken i dag kl 06.15… ikke hverdagskost det…😜

Må være strikkekafeen, og den koppen med ingefær/ honning drikk før « loppekassa»🤔

Må jo ha en årsak …

 

Den herre « tøtta» er på Meløya.. ho er tidlig oppe og har fart på kosten, men bomma i svingen.. sånn kan det gå når tia er knapp😂

 

I dag er dagen for å rydde siste sommerminner fra uteplassen min.

 

Er heldigvis ikke så stor plass så det er fort gjort, men skal no gjøres…

– ingenting gjør seg selv-

Det er ikke helt sant🤔

 

-forfallet klare den jobben😐

 

Og « forfallet» er kjapp til å overta og vokse seg stor.. her må en være vaktmester.

 

Prøver å komme den i forkjøpet, men blir stadig slått i bakken.. sjakk matt-.

Men tror eller håper at eg eg enda har et overtak på de fleste plan, ..som hus, hage og meg selv🫤🙄

 

Å ikke bry seg , gidde eller fraskrive seg ansvaret er bare så trist..

-Å det er så trist, -at eg mest gråta vil-😥

 

Nei, no er det nok..

 

På med « hyret» og ut å gjør noe til gangs 🤣

Skal en tur  på dagplass å hente noe .. Janne, en kollega har sent meg en melding om « kom å hent»🤗

 

Ha en fin dag,

-en dag for å bryte håndbak med han» forfall»☺️

Lykke til!

Vi er da av vikingeblod 🤔

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg