Takknemmelig

 

 

Takknemmelighet..

Denne fine tøffingen fikk eg oppgaven med å strigle i går kveld under måneskinn☺️

Etter børst og kost fikk han en gulerot.. og eg fikk en mule på kinnet☺️ Uvant🤣

Joda, han viser hva han føler..

Han er en god venn for de som vil være venn..

Min datter og han er bestevenner😍

Og da får eg også en klem, og godtatt, hvis eg oppfører meg🤣

Å være ute ved stallen en mørk desemberkveld i måneskinn, der dyrene rusler rundt, uten stress, og venter på stell, er noe Spessielt … en ro.. en magi i undring..

Ingen tvil.. vi trenger hverandre😍

Alle elementer og individer er vi sammensveiset..

Det sner, det sner.. ha en fin dag😍

1 kommentar
    1. Fine ord og så fine beskrivelser av forhold til andre i verden enten de er dyr eller mennesker! Vakker illustrering gjennom ditt møte med hesten med den myke mulen! Nærhet er trygghet og godhet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg