Tanker en onsdag

Hei.
Tanker ved bordet en tidlig onsdag morra.

Radioen med P 1+ har sin faste rute og gir meg forskjellige informasjoner og innputt, noe er interessant, noe ikke. 

No er det jo corona og været som er viktig. Sjenkeforbud, konkurser, ikke besøk, storm og orkan.. -ikke bare storm i et vannglass dette !

Forbereder meg på en isolert påske…har gravd fram gamle halvferdige hobbyer..kanskje noe blir ferdig.

Plutselig! utafor vinduet og altandøra hører jeg den vakreste sang ! Jeg åpner døra og lar denne vakre vårstemmen komme inne,og den får meg til å slå av P1+… nydelig med fuglesang! 
Det gjør noe med meg! Jeg fylles av en god følelse, sansene vekkes og jeg blir glad!
Det var akkurat det jeg trengte!

 Bare en fuggel, en stemme! Snakk om…naturens under!? 
 

Det er kanskje det mange trenger akkurat no.. noen som er mere alene enn andre..
En telefon med en stemme fra et levende menneske!

I dag skal jeg en liten tur på jobb.. skal prøve på å dra med meg, og videreføre den gode følelsen fuggelen ga meg..

Ha en fin dag…hør på naturens stemme der ute..

Et lånt bilde..

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg