Tidlig kaffetanke

Tidlig morra … kort natt.. fikk ikke sove lenge..da er det bare å stå opp og møte dagen, like greit.

Noen netter er slik, for meg, sover dårlig..

Da pleier det å hjelpe å bare stå opp og ta en kopp te og en kjeks, skifte sted og fokus..

Hvorfor.. grubler ikke så mye, eller har bekymringer…er bare sånn.. alderen kanskje🤔

Alt kommer med alderen..

Både det positive og det negative, altså en god balanse.. en tid, men …

Nedoverbakken gir god fart og farten nedover øker med alderen, joda, det er bare sånn…

Skulle ønske politiet hadde fartskontroll her🤪

Er redd at her må eg selv være politi..

Noe av farta kan eg selv bremse, annet ikke, det har mine gener ansvaret for … «arvesynda».

Det var den «morra filosofien» her ved bordet med kaffekoppen, skiva med Hapå og radioen på benken.

Å «han» er fin i dag, været er fint..

-Det ser eg ut av vinduet..

 

Sengetøyet vasker seg i maskinen allerede 😃.

 

Å i dag skal eg ut på tur sammen med ei som vet det , og ei som ikke aner noe enda🫣

Hyggelig med overraskelse 😅

 

Ha en fin dag… unge og eldre..

Bare gi gass og ikke brems på det som gir energi og en artig hverdag.. ( bremsen kommer av seg selv fort nok..)

Vakker orkidé som vokser villig i marka her.  Den gir meg en energi bare ved å se den.. Stråler i sin farge og korte stilk der nede i bakken.
Trenger ikke være «stor» for å være noe fint..

Tenk om vi alle kunne fatte det!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg