Tilbakeblikk

 

Min datters hest, han er en klok, reflektert og empatisk kar.. Har til og med hatt meg, bestemor, på ryggen.. og det var sikkert veldig forvirrende for han, i forhold til signaler jeg ga fra min kroppsbevegelse.. Han tok veldig hensyn til rytteren…

Det eg tenker på når eg ser på bildene fra i høst er hvordan han nærmer seg et element, en utfordring med nyskjærrighet og skånsomthet.

«Eple i bøtta» leken, den er morro i konkurranse blant tobeinte også..

 

Kanskje noe å lære av hesten?

Ta utfordringen, men gå skånsomt fram … alt er ikke som det kanskje ser ut som… eller kanskje er det akkurat det det er, som det du ser… ser gjennom erfaringens øyne..

Der var det gjort.. gikk fint! Lete etter flere..

Erfaring…

Hester er fine dyr som er mer enn det vi ser…det har min datter lært meg.
Og det har eg erfart..

Dyr har noe å lære oss, bare vær åpen på det..

Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg