Tjongsfjordrevyen

Søndag morra og «sangtimen» på radioen…et  program som har overlevd skiftende tider..

I går kveld var eg sammen med et par og opplevde,

-Tjongsfjord revyen-

 

-Jammen har de overlevd .. fra 1993🤗

Ikke så verst det!

Tjongsfjorden er jo ikke SÅ stort område på kartet, men de som bor der får det til, og er det som teller…

-Livslyst😃

Konferansier «Gudrun» er bare en herlig vitaminpille, så full av det et menneske trenger ..

 Ho er bare knallgod i sine betraktninger, fremføringer og kommentarer.

Flira så eg fikk vondt😂

Revygruppa ga mange aktuelle samfunnssaker rette farge og et direkte språk.. ikke til å ta feil av🤣

Samferdsel fikk sitt, og det passa 😜

Rebelske fugler i kamp med vindmøller..

 

Og ikke minst;

Svein får! Alle de andre får!

Det kjente sitatet gjennom livet..( hvorfor får ikke eg lov..)

-her ble vi fulgt  fra barnehagen og til sykehjemmet..

Der rollene byttes.. foreldre /barn..

-kjenner meg veldig igjen🤣

 

Det var så mye, mye mere🤗

 

Så måtte eg «snike» meg bak senen etterpå..

Der traff en « kjendis» fra arbeidsdagene mine i Rødøy🤗

Korte glimt og gjensyn av et liv ..

-som en revy spilles det av i møter.-

 

En herlig kveld..

Takk til naboan som trakk, og kjørte milevis på sluddføre ☺️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg