Tyngdekrafta bestemmer

Hei.
Dagen gryr, igjen… atter en ny dag.. dagene bare kommer og går uten at det er noe å tenke på, noe vi må huske på å stille inn på , den styrer seg selv, som våre åndedrag.
Dagen blir som mitt åndedrag…. 
Men jeg kan styre innholdet i dagen min, i det minste noe av det…ikke så ille det!

Søndag og hviledag, radio og nytraktet kaffe, klar himmel med solspor ute..Kan lett bli en bra dag.

  For tiden bruker jeg tiden litt saktere i gjøremål. Har fått en påminning  om at det ikke alltid er bare jeg som bestemmer hurtigheten i dagen min, tyngdekraften og moder jord har også et ord med i laget.

Den travle “gammeldagse» jule tradisjonelle førjulstid er utelukket her hos meg i år… jeg kan se på film og mulig åpner ei bok i stedet for bak og vasking… hvem bryr seg?!

Dagene går og kommer uansett om kringla, fattigmannen og vaskebøtta er på hedersplass i synsfeltet.. 

Jeg er heldig, og har mine » gammeldagse» juleminner i mitt hode og hjerte, det får holde…Resten ordner mine gode hjelpere..

Fikk et fint bilde sendt fra min kusine på Vestlandet i dag….en hjelper/fe..

Ha en fin søndag og hviledag .. 

Husk tyngdekrafta og nyis…

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg