Vårpuss

Hei. 

I dag har solen gjestet oss hele dagen. Lydene av aktivitet i nabolaget som snekring, spyling, pussing og skraping sier at dvalen slipper taket igjen, håper det varer. Nabojenta bygger hus i et tre, full fart hjem og i jobb etter første skoledag. Nydelig dag selv om grader utenfor leveggen ikke overstiger to siffer. 

Jeg bare nyter dagen i sola og gjør minst mulig. Spiser vafler med jordbær og rømme. Deilig å bare være, er jo 66. 

Fra min altan ser jeg en speilblank fjord der solen gir liv til små krusninger.

Min årlige vårpuss startet i dag. Og det er å male opp, restaurere mine hagesteiner. I dag er det min værsteinen, som har sin plass i trappa som fikk ny maling.  Å male på stein er en artig hobby, en kan male det som passer. Fint å utfordre sin fantasi, og det er mye ny energi i farger. 

Sett farge på dagene. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg