Vask ved behov

Hei.

Julevask, husvask, kroppsvask, klattvask og bilvask.

Nå bare måtte jeg ta bilvasken, turte rett å slett ikke kjøre lengre enn til første bilvaskehall. 
Min lille blå bil er sandbrun, og vinduer i samme farge. 
Med andre ord trafikkfarlig pga dårlig sikt og uleselige skilt. 

Det siste er vel ok???

Noe er det, lite snø, som nå, gir sanden fritt spillerom i vindkastene som hyler om novene.

Her står jeg nå, i kø, flere av oss!

Et fellesskap på fredag!
 

Så like før min tur, selvfølgelig, kom søppelbilen å skulle tømme konteiner som sto bak meg.  

Kan du fløtt deg?

Jada… sånn går no dagan!

Blir nå vaska før stengetid, så da så!

Ha en fin fredag.

Fule greier! Ikke no kussel her!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg