Wok panna

Hei. 

Ferietid og feriegjester…

Er så heldig å få feriegjester! -mine barn, svigerbarn og barnebarn kommer på besøk å fyller hele huset med liv… det er godt! 

Privilegert og velsignet heldig, er eg! 

Akkurat no er eg alene, alenetid, (gjestene er på byvandring) -alltid godt, uansett.. 

Sånn er det bare, Godt med mange rundt og godt å være litt alene… men ei stund bare. —Må liksom samle seg…

Har kosa meg sammen med gjengen, og det blir enda noen dager..
 

Det er forunderlig og spennende å se tidens tenåringer… ikke alt eg forstår, men prøver..

Men at alle har det bra i sin tid er godt å se og vite.

Det er som wok gryta.. 

Full av farger, smaker, vitaminer, ting i tiden, krydder, fellesskap og glede. 
Glede over mangfoldet og sammensettingen i livets måltid…

Ha en fin sommerdag i sånn der vær… ( yr holder ikke..)

Skal snart fylle en annen panne, med mat..

Min wokpanne har fått ett annet påfyll..

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg